איך לפרסם משרד תיווך נדל"ן בצורה הכי טובה?
משרד תיווך נדל"ן
חלק חשוב מאד בתהליך מכירת דירות הוא פרסום המשרד שלכם.
כולנו ראינו מודעות שלטי חוצותעם פניהם של סוכני תיווך,
אבל סוכנים מנוסים יודעים שצריך הרבה יותר
מזה כדי לבסס מוניטין טוב בענף.
לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לפרסם את המשרד שלכם:
1. בדקו את המספרים.
לא משנה באיזה אמצעי פרסום בחרתם לפרסם, תעקבו אחר העבודה שנכנסת לכם באמצעות הפרסום. אם אתם רואים שאין תזוזה של לקוחות או שהוא אינו מניב לידים, תעשו שינויים – בתוכן המודעה, בניראות או באמצעי הפרסום עצמו.
2. השראה ממשרדים מצליחים.
זה לא בושה ללמוד ממשרדים או ממתווכים שמביאים עבודה. תחשפו למודעות שלהם ושל עסקים דומים, ליצירתיות שהם מפגינים. על אותו משקל בחנו גם משרדים פחות מצליחים ולמדו מהטעויות שלהם.
3. הבליטו מומחיות.
אתה סוכן ששולט בצרפתית? יש לך תואר במשפטים? אולי לא שמתם לב, אבל זה הייחוד שלכם, הבידול שלכם מול סוכנים אחרים. שימו לב שהשונות הזו באה לידי ביטוי בפרסום שלכם.
4. תהיו היכן שהמתחרים אינם.
אחת הבעיות של מודעות תיווך בעיתונים, היא שהעמודים מלאים במודעות ממתווכים. זה הזמן לנסות לפרסם דווקא בעיתון מסוג אחר שלא קשור בהכרח לנושאי חדשות מקומיות או ארציות. גם ניוזלטרים שנשלחים באמצעות דיוור ישיר הם אפקטיביים ביותר.
5. בלי מגבלת דפוס
היום רוב הדירות נמכרות באמצעות נראות ברשת. אל תגבילו את עצמכם רק למדיה מודפסת כי נדמה לכם ששם נמצא הקהל המסורתי, זה שקונה ומוכר דירות. זכרו – הזמנים השתנו, עיתונות מודפסת היא חשובה, אבל עם הזמן ישנה חשיבות גדלה לפרסום ברשת כי שם נמצאים אנשים.
לסיכום, הרכיבו אסטרטגיה לפרסום משרד התיווך שלכם, אם באינטרנט, בדקו מהן מילות המפתח שמבדלות אתכן, אם במודעות בעיתונים הדגישו את היכולות שלכם והבליטו את החזקות שלכם. ובכל מקרה, אתם לא חייבים לעשות הכל לבד! האצילו סמכויות לכל נושאי הפרסום, אך גלו מעורבות שכן בסופו של דבר זה השם שלכם שם על המודעה.
בהצלחה!
למידע נוסף השאירו פרטים ונציג ייצור עימך קשר בקרוב