איגוד מתווכים

5 טעויות של מתווכים בניהול מדיה חברתית



מנהלים חשבון עסקי בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת? אם אתם בשטח כבר תקופה, אתם בטח יודעים שאין ממש דרך נכונה ולא נכונה למתווך לנהל נכון את העמוד.
מצד שני, יש כמה דברים שבוודאות לא כדאי לכם לעשות ורצוי אף להימנע מהם כי הם עלולים להרוס את המוניטין שבניתם.
אז מה אסור לכם בשום אופן לעשות ברשת החברתית?

1. להחביא פרטים אישיים
רוב העסקים רוצים לעשות עסקים גם דרך הרשתות החברתיות, למרות זאת בהרבה עמודים עסקיים של מתווכים קשה למצוא את המידע אודות העסק שלהם, פרטי צור קשר וכו'. שימו לב שזה אחד הדברים הכי חשובים בעמוד עסקי וכאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לבדוק אודותיכם, הוא לא צריך להתברבר בחיפושים. הדבר נכון בעמוד הראשי של פייסבוק, טוויטר וגם באתר הבית שלכם.

2. לא רק למכור
אנשים לא נכנסים לפייסבוק או לכל רשת חברתית אחרת כדי לחפש דירה או לחפש אחר משהו באופן כללי. הם נכנסים כדי להיות באינטראקציה עם אנשים אחרים. פרסום פוסטים ברשתות החברתיות הוא לא מספיק. אתם צריכים ליצור שיחות ודיונים שיעניינו את הגולשים. זה לא אומר שאתם צריכים להפסיק לפרסם נכסים למכירה, אלא לשלב אותם כחלק משיחה. כך למשל, לפרסם דירה למכירה בצירוף שאלה לדוג' – "האם מעניין אתכם האזור הזה?" וכו'.

3. אל תיכנסו בלי תוכנית
טעות נפוצה של דפי עסק רבים במדיה החברתית, היא שהם מנוהלים ללא תוכנית ידועה מראש. הסיבה היא שמדיה חברתית לא תעשה קסמים לעסק שלכם ואתם צריכים להציב מטרות לתוכנית מדיה חברתית. אלו לא חייבות להיות מטרות שתכניס לכיסכם משכורת שלמה, אלא מטרות קטנות, דברים שתרצו להתמקד בהם כדי לקדם את העסק, כאלו שאתם יודעים שיהיו אטרקטיביים לגולש.

4. לא להגזים בתזמונים
אל תיפלו לתוכניות האוטומטיות שקיימות ברשת המאפשרות לתזמן סטטוסים מראש. נכון, זה יכול להקל עליכם מאד, אבל מצד שני גם יכול לגרום לכם לאבד את הקשר עין עם העמוד העסקי ולא להיות רלוונטיים למה שקורה ברשת החברתית בכלל. תזמונים הם טובים, אם לא מגזימים איתם, בכל מקרה, דאגו גם ליצור אינטראקציה במקביל עם הגולשים ולחוש את האווירה הכללית ברשת.

5. תמונות, תמונות, תמונות
אחת המהפכות שהביאה איתה הרשת החברתית היא שהשיח הפך להיות מאד ויז'ואלי וכן, התמונות שולטות. התוצאה היא שיש חשיבות לא רק למה שאתם אומרים, אלא גם למה שאתם מציגים. אחת הטעויות הנפוצות של מתווכים, היא שהם לא תמיד תופסים בתמונה את מה שמושך את הלקוח הפוטנציאלי. לפעמים תמונה של לקוח שסגר עסקה, נכס חם בשוק, או צילום של אזור חדש לבנייה יכולים להבטיח לכם התעניינות רבה יותר של גולשים.

למידע נוסף השאירו פרטים ונציג ייצור עימך קשר בקרוב