
רואה חשבון למתווך
הפכת למתווך עצמאי? פתחת משרד תיווך? מזל טוב וברוך הבא לעולם ניהול התיקים ברשויות. נכון, זה יכול להישמע מעט מפחיד ומסורבל, ולכן כדאי להיעזר ברואה חשבון לתחום התיווך.
כל מתווך מתחיל יודע כי אחד הנושאים הראשונים שיש לטפל בו על מנת להיות מתווך הוא לפתוח עסק עצמאי לתיווך. תקנות מס ערך מוסף מגדירות בצורה ברורה כי מתווך נדל"ן אינו יכול להיות מוגדר כעוסק פטור ממע"מ.
גם אם אתה מתכוון לעבוד במשרד קיים או כזכיין, ברוב המקרים עליך להירשם כעצמאי ועל כן הרשויות בישראל מאד מקפידות על חובותיהם של עצמאים מול מס הכנסה ולכן כדאי לכם לנהל את התיקים שלכם בצורה חוקית. כך שאם יש בבעלותכם עסק בתחום התיווך או משרד תיווך, תוכלו לשכור את שירותיו של רואה חשבון למתווך שינהל את העסק באופן שוטף מול הרשויות.
קיימות מספר אפשרויות להקמת עסק תיווך:
• מתווך עוסק מורשה - האפשרות השכיחה ביותר בקרב מתווכים מתחילים.
• מתווך שכיר עצמאי – לכאלו המעוניינים לשלב את מקצוע התיווך עם עבודה כשכירים.
• שותפות תיווך - במידה ומקימים את העסק עם שותף.
• חברה בע"מ לתיווך – אפשרות כדאית כאשר מחזור המכירות גבוה.
מה תפקידו של רואה חשבון למתווך?
• פתיחת תיקים ברשויות למתווך עצמאי ומשרדי תיווך.
• דיווחים שוטפים לרשויות המס למתווכים.
• שירות ניהול חשבונות למתווכי נדל"ן ומתווכים.
• ניצול הטבות המס להן זכאי משרד התיווך.
• הגשת דוח שנתי למתווך נדל"ן.
• הגשת הצהרת הון למתווכים, במידה ונדרשת על ידי מס הכנסה.
מתן הנחיות שוטפות למתווכי נדל"ן לגבי הוראות ניהול ספרים החלות עליהם, לעניין זה שימו לב תיווך מקרקעין הנו עסק המחויב בהתאגדות בתור עוסק מורשה
העברת דוחות תקופתיים המציגים את מצב העסק מבחינת הכנסות הוצאות ורווחים בהתאם לנתונים שנקלטו בהנהלת החשבונות, דוחות אלו מאפשרים לקבלת תמונה שוטפת של מצב עסק התיווך
המקצועיות של רואי חשבון תאפשר לכם לקדם את עסק התיווך שלכם בעוד הנהלת החשבונות שלכם נעשית במקצועיות על ידי משרדנו ותוך ידיעה שאתם יכולים לפנות אלינו בכל שאלה.
למידע נוסף השאירו פרטים ונציג ייצור עימך קשר בקרוב