
מיתוג אישי למתווך נדל"ן

מיתוג אישי למתווך נדל"ן
אם אתה לא יכול לענות על השאלה הזו , זה הזמן שלך לעבוד על המותג האישי שלך כמומחה נדל"ן. אנשים בוחרים עם מי לעשות עסקים ומבססים זאת על ידי גורמים שונים : התנהגות, ניסיון ותשוקה.
המותג שלך משלב את האמונות שלך עם הפעילות העסקית שלך וזה מה שאנשים נמשכים אליו כאשר מחפשים איש מקצוע בתחום הנדל"ן.
כאן תוכל לדעת איך לקבל את חותמך בתחום הנדל"ן עם המותג האישי שלך.
1.אותנטיות
הייה אמיתי. גלה בדיוק מה גורם לך להיות מרתק, ובנה את המותג שלך על נקודות החוזק האמיתיות שלך.
כמומחה נדל"ן מקצועי, המטרה שלך צריכה להיות משיכה של לקוחות אלייך, אשר מזדהים איתך ועם היכולות שלך.
חלק מהמומחיות שלך הוא היכולת לבנות אמון חברי ואישי עם הלקוחות שלך.
אנשים מקבלים החלטות המבוססות על תחושות בטן, וחוסר כנות - זה פשוט לא יעבוד.
2.מיקוד
הגדר את המותג שלך לנישה ממוקדת (יד ראשונה, יד שניה, מסחרי, מגרשים וכו'..), בכדי ליצור קשר עם לרוחות שעל דעתם אתה שואף להשפיע.
אם נתקלת בבעיה במיקוד הנישה שלך, חזור לבסיס ושאל את עצמך את השאלות הבאות:
למה אתה אוהב את תחום הנדל"ן? אנשים? העיר שלך? ארכיטקטורה גדולה? למה נכנסת לתחום?
נסה לזכור את הסיבה הראשונה שבגללה נכנסת לתחום הזה, או חשוב על המכירה הראשונה שביצעת. השתמש ברגשות אלו על מנת להבהיר לעצמך את הסיבה שבגללה בחרת בתחום.
3.סיסמא
המותג שלך הוא הבטחה שאתה עושה ומקיים. המותג צריך להיות ייחודי ולבטא אותו בסיסמא תמציתית, בלתי נשכחת.
נדל"ן הוא שוק מתפתח, תחרותי, מרגש ומעניין. אתה צריך לדעת מדוע בחרת להפוך לחלק ממנו?
ברגע שלקוח שואל למה אתה בתחום הנדל"ן, אתה צריך לדעת לענות בכנות ובקלות, לתמצת ולסכם במשפט אחד, וזה יהיה הסיסמא שלך.
4.קול
אנשים זוכרים איך גרמת להם להרגיש. אבל החשוב מכל הוא איך אתה אומר זאת, לפתח קול ייחודי ואמיתי.
הייה אמיתי בצורת הדיבור ותוודא כי הוא שולח את המסר הנכון ללקוחות שלך.
"תהיה עצמך, כל שאר האנשים כבר תפוסים " - אוסקר ווילד
5.חשיפה
הייה נועז. תנקוט עמדות חזקות על האידיאלים שלך , והבע את דעתך.
השתמש בכל הכישורים שרכשת והעבר זאת בצורה מלהיבה וסוחפת. תרגיש חופשי להגיד איך אתה מרגיש לגבי מגמות בשוק ובשכונה.
הלקוחות שלך יעריכו את זה מאוד.
6.גורם הפעלה
מותגים חלשים מתמקדים אך ורק על טיעונים אינטלקטואליים לעומת מותגים חזקים המתחברים לרגשות. הנושא בו אתה צריך להתמקד הוא פסיכולוגיה. אנשים קונים בתים המבוססים על רגשות ואיך זה ישפיע על חייהם האישיים ולא רק על סטטיסטיקות רכוש.
לחפור עמוק ולהבין מבחינה רגשית- מה האנשים שאתה מוכר להם מחפשים, ולחשב את האסטרטגיה שלך בהתאם.
7.שיווק
הפנים שלך חייבים להופיע בכל תחום חברתי אפשרי, תשכיר איש מקצוע שיערוך לך צילומים ותבחר דיוקן שאומר " אני חבר שלך ".
מותג אישי מבוסס במידה רבה על דימוי חזותי.
מצא תמונה שלך מוצלחת ופרסם אותה בכל רשתות החברתיות, והפוך אותו לחתימה החזותית שלך.
8.תוכן
תוכן הוא בעל ערך מגנטי. יצירת תערובת מעניינת של תוכן זה מה שהמותג צריך.לאחר שתחליט מי אתה, התוכן שלך הוא המפתח להעברת המסר של המותג שלך.
בחר לחלוק ידע בעת תובנה, השתמש בתוכן מעניין לאתגר את הסטאטוס קוו של תעשיית הנדל"ן.
9.שאלות
שאל שאלות. בקש מאנשים לספר לך את הסיפורים שלהם, בקש את הרעיונות שלהם, ואז הקשב היטב.
שאלות יכולות להגיע מכל מקום בין אם זה באופן אישי או באינטררנט. הקשבה לצרכי הנדל"ן ושיתוף של חוויות עבר (טובות ורעות) יכולות לעזור לך להגדיל את בסיס הידע שלך.
10.מילות מפתח
בנה רשימה קצרה של מילות מפתח הרלוונטיות ביותר והשתמש בהם לעיתים קרובות לאזור העסק שלך.
החלט אילו מילים מהאתר שלך ומהדפים החברתיים יש כוח משיכה, שלב אותם כראוי אל התוכן שלך, לדפים, ולמדיה חברתית.
הביטויים שתבחר צריכים לתאר במדוייק את העסק שלך וגם את מי שאתה כאיש מקצוע.
11.כלי תקשורת
המדיה מורכבת יותר מאי-פעם. השתמש בכלים שלהם כדי לרומם את המותג שלך.
מדיה חברתית וערוצי מולטימדיה הן הדרך הטובה ביותר כדי לקבל את ההודעות שלך במהירות ויצירתיות.
אם אתה לא מקבל ראיונות או זרקורים מתקשורת מרכזית, ישנה אפשרות להשכיר צוות הפקת וידיאו או לקחת כמה טיפים ממומחי וידיאו, לעשות קצת תוכן, ולשתף.
12.עיצוב גרפי
כל דבר שאתה יוצר צריך להיות מוצג באופן מרהיב. לפתח סטנדרטים, לוגו, צבעים, ועיצוב היכול לשקף את המותג שלך.
לעיצוב יש משקל רב באיך יראה המותג , ככל שהלוגו יהיה בולט יותר ומקצועי יותר כך ערך המותג יעלה.
13.רשת
צור קשרים מקומיים ,אזוריים וארציים. הפץ את כרטיסי הביקור של העסק, והתחל לעקוב אחר זה.
השתמש ברשתות חברתיות כדי להתחבר עם שותפים עסקיים חדשים ועם לקוחות פוטנציאלים.
14.השפעה
לאנשי מקצוע רבים יש השפעה רבה. חפש מנהיגים, הקף את עצמך בהם, מצא דרכים להיות בעל ערך עבורם.
יש בחוץ עולם שלם של אנשי מקצוע העוסקים בנדל"ן שיש להם שנים של מיומנויות וידע להקנות, חפש את הטובים ביותר עבורך – זו הדרך הטובה ביותר להפוך למנהיג.
"תחושת בטן היא יצירתיות שמנסה לומר לך משהו. " - פרנק קפרה
15.להצטרף
השתייכויות לקבוצות חשובה מאוד לצמיחה של המותג שלך. מצא קבוצות שתהיה גאה להיות חלק ממנה, והייה מעורב.
הצטרף לקשרים עסקיים רבים כמו : קבוצות מקצועיות וארגוניות וכנסים.
אלו הם דרכים נהדרות ללמוד את סודות התעשייה ולרכוש ידע פנימי באמצעות סדנאות ושיחות אירוגניות.
16.לימוד
כל אדם בעל השפעה עבורך לימד אותך שיעורים חשובים, משוך אלייך את הדור הבא של אנשי הנדל"ן על ידי מתן הידע שלך אליהם.
17.הכרת תודה
הכר בתרומתו של כל אדם שמלא תפקיד בפיתוח המותג שלך.
זכור תמיד מי היו המשפיעים בחיים שלך שהעבירו את רוחות שינויי כיוון הקריירה הנוכחית שלך.
לפעמים תודה פשוטה יכולה להגיע דרך ראיון או כרטיס נחמד.
18.עזרה לאחרים
אל תחכה שהזדמנויות יגיעו אליך. תמצא דרכים להיות מועיל. היה הראשון להתנדב , להתחבר לאנשים , או לקבל מאחוריך כל משימה משמעותית.
לא כל דבר הוא עסקי. המותג שלך הוא עדיין מי שאתה, ואנשים יודעים היכן ללכת על מנת לקבל את הטוב ביותר.
19.תשוקה
תשוקה היא "תחושה חזקה של עניין והתלהבות שגורמת לך להיות נחוש לעשות משהו " בלי זה, אין טעם בבניית מותג אישי. תשוקה באה באופן טבעי ומשפיעה על המותג והעבודה שלך. תיעול אנרגיה זה יעשה את ההבדל בהזדמנויות עסקיות חדשות.
בהצלחה,
איגוד המתווכים- הבית השני שלך
למידע נוסף השאירו פרטים ונציג ייצור עימך קשר בקרוב