
שיווק ומכירת נכס- כללי זהב להצלחה
סוכני תיווך נמצאים בתוך חיפוש מתמיד אחר הכלים הנכונים והעדכניים לניהול עסקאות מוצלח.
בעולם הנדל"ן של היום, הנחשב לעולם מגוון ודינמי, אחד הדברים החשובים ביותר שעל כל נדלניסט ללמוד הוא מיומנות של מתן שירות ומכירה.
שיפור ההתנהלות של תהליכים הקשורים לסגירת עסקה מצריכים היכרות עם התנהגות צרכנית יומיומית בזמן קנייה, התמודדות עם תלונות, בעבודה תחת לחץ, ניהול נכון של משא ומתן ועוד.
בשנים האחרונות מתווכים התמקצעו מאד בטקטיקות השיווק והמכירה אם על ידי ניהול נכון של נכס לקראת רכישה, יחס ללקוחות, למידה של השטח ועוד. שיטות אלו כולן נועדו למשוך עוד ועוד אנשים לקנייה.
טיפים למכירה מוצלחת
מטרתו של כל סוכן נדל"ן הוא לגרום לכל רוכש פוטנציאלי לבצע קנייה בפועל. אך לא תמיד הרצוי הוא המצוי. בכל זאת, איך כן נוכל להגדיל את כמו הרכישות?
מגע בין המוכר ללקוח- ככל שאחוז הלקוחות המבקרים יבואו במגע כלשהו עם אחד מסוכני התיווך כך ההסתברות לביצוע מכירה תהיה גבוהה יותר. מאידך, צריך להיזהר ממצב של מכירה אגרסיבית עם הלקוח הפוטנציאלי, דבר שיכול לגרום לו לנוס מהרעיון והמנכס.
מסלול מכירה- הגירויים שאתם מציבים בדירה, בין אם באופן מקרי או מכוון (אם יש באפשרותכם לעשות כך), הינם בעלי משמעות רבה במשיכת הלקוח לקנייה. אפשרו ללקוח להתבונן, להתרשם ודאגו ליצור מעין "מסלול הליכה" שתוכנן מראש בין האזורים היותר אטרקטיביים של הנכס.
איתור צרכים- צרו קשר ידידותי עם הלקוח ונסו להבין מה הוא צריך, מה חשוב לו, מה התקציב שלו. תקשורת טובה ומבינה תניב רכישה איכותית .כשאנו נדרשים להציג דירה כלשהי ללקוח, יש לזכור שהנושא הוא הלקוח ולא הנכס. הלקוח אינו קונה את הנכס, אלא את מה שהנכס יהיה עבורו.
מוצרים רלוונטיים- במהלך מסע הבחירה של הלקוח, הוא יתבונן בנכסים שאינם תמיד רלוונטיים עבורו. הניעו אותו מכך ביוזמתכם, במטרה שהם לא יהוו חלק משלב הבחירה הסופי. בסוף הצגת הנכסים ודאו כי ללקוח ישנם שניים עד שלושה אפשרויות בחירה בלבד.
לסיכום, לסוכני נדל"ן כדאי וחשוב ללמוד את חוקי השיווק והמכירה, שכן בעזרתם יוכלו להעצים את חווית הקנייה ללקוח ואת תוצאות המכירה.
איך בונים את המותג שנקרא "אני"?
למידע נוסף השאירו פרטים ונציג ייצור עימך קשר בקרוב